نوشته شده توسط : سارا
چربی را باید چند وقت به چندوقت تجدید کرد؟

چربی را باید 6 تا 9 ما ه بعد از نخستین تزریق تجدید کرد اما باز هم نیاز به تکرار دارد و زمان این تکرار 2 سال بعد است و دوباره هر 2سال باید تکرار می شود، ولی باید بدانید هربار که چربی تزریق می شود معمولا 02 درصد پایه آن باقی می ماند حتی اگر چربی کاملا آب هم شود باز هم حدود 51 درصد پایه آن باقی می ماند.


 
  چه ژلی  دوام بیشتری دارد؟

اما اگر بخواهیم در مورد تزریق ژل های نیمه موقت توضیح بدهیم باید بگوییم که فقط چند نوع از آن ها تائید شده هستند مثلا یک نوع تائید شده آن، کلسیم هیدروکسی آپاتید است که بین 2 تا 3 سال ماندگاری دارد و باید به طور عمقی تزریق شود. این نوع، ژل بسیار خوبی است و مثل ژل های دیگر چند روز اول کبودی وکمی تورم در اطراف محل تزریق دیدهمی شود.


 
نکته - ژل را باید حتما متخصص پوست تزریق کند بنابراین قبل از عمل حتما با متخصص مشورت کنید.
 

 
  تفاوت ژل با چربی چیست؟

ژل یک ماده خارجی است و انواع مختلف آن در بازار وجود دارد. ژل ها به 3 گروه موقت، نیمه دائمی و دائمی تقسیم می شوند، البته هنوز ژل دائمی که تمام استانداردهای دارویی را داشته باشد و هیچ عارضه ای نداشته باشد، ساخته نشده است. 
پس می توان گفت صحبت بیشتر روی ژل های موقت و نیمه دائمی است. ژل های موقت از متداول ترین انواع ژل ها هستند، و این ها ژل هایی هستند که از هیالورونیک اسید ساخته شده اند که علاوه بر جبران حجم از دست رفته، سنتز کلاژن را هم تحریک می کنند و به این وسیله به پوست قوام بیشتری می بخشند.


 
   ژل ها چه عوارضی دارند؟

هیالورونیک اسید، ماده ای است به صورت طبیعی در پوست یافت می شود ولی باافزایش سن، میزان آن در پوست کاهش می یابد. با تزریق ژل، این ماده را وارد پوست می کنند تا بتوانند عمق چین به وجود آمده روی پوست را کم کنند، البته همان طور که گفتیم این ژل 6 تا 51 ماه بعد، تجزیه و جذب پوست می شود و از بین می رود.تجربه نشان داده است واکنش بدن به ژل بسیار کم است به خصوص اگر از ژل های استاندارد استفاده شود تنها ممکن است بعد از تزریق ژل دچار کبودی و کمی تورم بشود که معمولا در چند روز برطرف می شود و می توان گفت ممکن است در بعضی افراد این اتفاق اصلا رخ ندهد. برای از بین بردن این کبودی ها می توانید از آناناس، قرص های ویتامین C، کمپرس سرد در اوایل و بعد کمپرس گرم استفاده کنید.
 
 
 ژل ها برای بدن ضرر دارند؟

اگر ژل استاندارد استفاده کنید می توان گفت برای بدن ضرری ندارد ولی به هرصورت باید بدانید ژل یک ماده خارجی است که حتی اگر استاندارد باشد وقتی وارد زیر پوست می شود ممکن است بدن نسبت به آن ماده خارجی واکنش نشان دهد و چند ماه یا چند سال بعد، دچار التهاب یا قرمزی یا به اصطلاح گرانولوم (یعنی واکنش بدن) شود. بنابراین احتمال این که یک ژل استاندارد بدن را دچار مشکل کند، وجود دارد اما این خیلی به ندرت پیش می آید عوارضی مثل تورم، التهاب و واکنش جسم خارجی به صورت سفتی آن نقطه و عفونت.البته ژل های هیالورونیک چون ظرف 21 ماه جذب می شوند بنابراین احتمال فوق العاده کمی وجود دارد که مشکلی ایجاد شود و اگر مشکلی ایجاد شود مربوط به همان 21 ماه است و بعد از آن، جذب می شود.


 
نکته - اگر از ژل های استاندارد استفاده شود تنها ممکن است بعد از تزریق ژل دچار کبودی و کمی تورم شود که معمولا در عرض چند روز برطرف می شود
 

 
  در چه مناطقی می توان از ژل استفاده کرد؟

مدت دوام ژل های موقت بین 9 تا 21ماه است حتی گاهی تا 51 ماه می ماند و می توان با تزریق آن برای افزایش حجم لب، گونه و خط خنده. برای خط اخم که با بوتاکس برطرف نمی شود هم استفاده کرد با تزریق ژل، بلافاصله حجم از دست رفته به پوست باز
می گردد و چین هایی مانند خطوط لبخند یا پرانتزها  و چین هایی که از کناره های تحتانی بینی در دوطرف شروع شده و تا گوشه های دهان ادامه پیدا می کنند،  از بین می رود. ضمنا با برخی انواع آن می توان گود افتادگی های زیرچشم یا فرورفتگی های برخی قسمت های پوست را کاهش داد.


 
بزرگ ترین مشکل تزریق چربی چیست؟

 وقتی می خواهید ژلی را تزریق کنید باید حتما توجه کنید روی بسته بندی ژل تائید FDA وجود داشته باشد و برچسب تائید وزارت بهداشت روی آن باشد، این نوع ژل ها قابل اطمینان و مناسب هستند ولی به واسطه کیفیت شان قیمت نسبتا بالاتری دارند هر چند گاهی ژل هایی تقلبی و غیراستاندارد وارد می شود و چون طرفداران بسیاری دارند با قیمت مناسب تری به فروش می رسند؛ من به عنوان یک متخصص اصلا این نوع ژل ها را توصیه نمی کنم چون عوارض بسیاری دارند؛ ما نمی دانیم مواد درون این ژل ها چیست، طرز تهیه آن را نمی دانیم در نتیجه اثرات آن روی پوست ناشناخته است. شما می توانید قبل از تزریق با جست وجویی در اینترنت و راهنمایی پزشک تان مارک های معروف ژل را شناسایی کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری این عمل را انجام دهید، باید توجه داشته باشید فقط چند نوع از ژل ها مورد تائید وزارت بهداشت و دارای برچسب هستند.




عوارض تزریق ژل



چه زمانی ژل گلوله گلوله می شود؟

تکنیک تزریق بسیار مهم است. گاهی ممکن است به دلیل تکنیک نادرست تزریق ژل گلوله گلوله شود.درصورتی که اگر تزریق درست انجام شود احتمال آن بسیار کم می شود. همچنین اگر این تزریق به درستی انجام نشود مثلا محل سوراخ تزریق را خیلی پاره کنند، احتمال دارد که مثلا روی لب جای سوزن ها باقی بماند ولی اگر تزریق درست انجام شود جای سوزن ها 4 تا 5 روز باقی می ماند و بعد از بین می رود.ژل را باید حتما متخصص پوست تزریق کندو قبل از عمل حتما با متخصص مشورت کنید. تا در شما انتظار واقعی ایجاد شود، گاهی بعضی افراد به دلیل انتظار بیش از حد از نتیجه عمل، اصلا راضی نمی شوند، افراد باید بدانند که قرار نیست بعد از تزریق ژل چهره شان آنها به کلی تغییر کند.


 
پر ضرر ترین ژل را بشناسید!

سال ها پیش، ژلی به نام «پاژ» تزریق می شد، که یک ژل صنعتی بود و به وفور تزریق می شد و قیمت آن نیز پایین بود. الان بعد از چندسال اثرات آن دیده می شود، واکنش هایی مثل جابه جایی ژل، اینکه ممکن است باعث التهاب شودیا حالت نافرم پیدا کندو... . متأسفانه این نوع ژل به طور دائمی در بدن باقی می ماند و تجزیه نمی شود و همان طور که قبلا گفتم درحال حاضر ژل استاندارد دائمی در دنیا به وجود نیامده است و ژل های دائم موجود همه غیراستاندارد هستند و به هیچ وجه نباید تزریق شود.




عوارض تزریق ژل



برای خط خنده ،پروتز بهتر است یا چربی؟

در مورد گونه در بسیاری از موارد ضخامت چربی زیر پوست در حدی کم شده است که اگر پروتز استفاده شود حدود آن دیده شده و منظره غیرطبیعی و استخوانی پیدا می کند. این عارضه را در بسیاری از بیماران پروتزی می توان دید. همچنین در مواردی که نبود تقارن قابل توجهی بین دو طرف صورت وجود داشته باشد ایجاد تقارن با استفاده از پروتز گونه کار بسیار مشکلی است. بنابراین در این موارد تزریق چربی با یا بدون استفاده از پروتز گونه، روشی انتخابی است. در مورد خط خنده هم عوارض پروتزها به حدی بود که به تدریج مصرف آنها کمتر و کمتر شده است. باید توجه داشت در خط خنده چربی بخش زیر پوستی چین را ترمیم می کند.
بعد از آن که اثر ژل از بین برود پوست دقیقا همان حالت قبلی خود را پیدا می کند چون ژل یا چربی کاملا جذب پوست می شود و در نتیجه پوست به حالت قبل خود بازمی گردد.


 
  چه افرادی چربی را جذب می کنند؟

معمولا افرادی که چربی تزریق می کنند باید بعد از تزریق ملاحظات خاصی را لحاظ کنند یعنی باید رژیم غذایی خاصی بگیرند. مثلا اگر فرد رژیم غذایی سفت و سختی بگیرد تا لاغر شود، نخستین جایی که چربی آن از بین می رود همان چربی تزریق شده است.یعنی باید بعد از تزریق چربی فرد رژیم غذایی متعادلی داشته باشد و قصد لاغر کردن نداشته باشد.
البته از لحاظ دیگر، جذب چربی در افراد مختلف متفاوت است، در بعضی ها چربی بیشتر باقی می ماند و در بعضی دیگر به سرعت جذب می شود و این امر به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و پس از یک بار تزریق می توان این مورد را فهمید.




تزریق ژل



  این نوع تزریق ها دردناک هستند؟

معمولا چربی تزریقی به بدن را از قسمت پایین تنه می گیرند و از آن جا که یک روش بی حسی خاص دارد تزریق آن چندان سخت و دردناک نیست چون اگر خیلی دردناک باشد مشکلات بسیاری به وجود می آید. مثل این که در اثر حرکات مریض، پزشک نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد. تزریق چربی با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می گیرد. پوست در این روش
 بخیه زده نمی شود و چربی به وسیله سوزن مخصوص برداشت شده و در محل مورد نظر تزریق می شود.
تا به حال هیچ مدرک علمی، سرطان زا بودن ژل های استاندارد را نشان نداده است اما در مورد ژل های غیراستاندارد نمی توان چنین نظری داد.


 
نکته - تا به حال هیچ مدرک علمی، سرطان زا بودن ژل های استاندارد را ثابت نکرده است اما در مورد ژل های غیر استاندارد نمی توان چنین نظری داد
 



عوارض تزریق ژل



  چربی کم ضررتر است یا ژل؟

چربی چون از بدن فرد است قطعا بدن هیچ واکنشی نشان نمی دهد. در نتیجه قطعاچربی عوارض کمتری دارد اما چربی به هر حال استخراج می خواهد، یعنی باید چربی را از بدن گرفت.
 بنابراین جراحی بزرگ تری دارد و هزینه آن نیز بیشتر می شود. درصورتی که ژل تنها یک ماده آماده است که به نقطه مورد نظر تزریق می شود پس می توان گفت، چربی عوارض کمتری دارد ولی تزریق آن دردسر بیشتری دارد.




تزریق ژل



  در چه صورتی چربی جذب می شود؟

عوارض ناشی از تزریق چربی بیشتر به شکل تورم در ناحیه تزریق شده است که پس از 2هفته ازبین می رود. معمولا کبودی ندارد به جز ناحیه زیرچشم که امکان کبودی هست و طی 10-12روز ازبین 
خواهد رفت.
نتایج تزریق چربی تماما بستگی به تکنیک انجام و مهارت پزشک دارد و اگر درست ودقیق انجام نشود چربی برای مدت 3-4هفته بیشتر دوام نخواهد داشت وجذب می شود.


 
  پس از عمل چه کنید؟

بعد از عمل تزریق، بیمار باید نمک کمتری بخورد چون با خوردن نمک، احتمال ورم بسیار بالا می رود، اگر تزریق روی صورت است سرش را پایین نگیرد و چند روز اول از کمپرس سرد استفاده کند و بعد از کمپرس گرم.
برای تزریق ژل، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به راحتی هر سال این تزریق را انجام دهید.


 
  تزریق ژل سن خاصی دارد؟

معمولا تزریق ژل در افراد با سن بالای 25 و 30 انجام می شود ولی باز محدودیت سنی ندارد و در هرسنی می توان این تزریق را با ملاحظات انجام داد. برای تزریق در سن های خیلی بالا باید بیماری هایی چون بیماری قلبی چک شود و اگر فرد مشکل قلبی شدید نداشته باشد، می توان تزریق را انجام داد.
 
آیا ژل بوتاکس در زیبایی صورتم موثر هست و می توانم با خیال راحت انجام دهم:خانمی هستم 35 ساله که در اثر رژیم غذایی دچار لاغری ناحیه گونه و چروک های پیشانی و کنار چشم و خط خنده شده ام. به پزشک پوست مراجعه کرده ام ایشان تشخیص دادند که برای درمان زیبایی می توان از تزریق ژل و بوتاکس استفاده کنم، ولی من هیچگونه اطلاعی از این علم ندارم و این باعث نگرانی من می شود. لطفاً مرا راهنمایی فرمایید که تزریق این مواد باعث بهبودی چروک های من خواهد شد یا نه؟

 

 
 
 
 

تزریق ژل لب

خرید قرص سقط جنین

خریداینترنتی قرص سقط جنین

 



:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا

 

داشتن رویاهای بزرگ هیچ اشکالی ندارد اما به یاد داشته باشید که اهداف شما باید هوشمندانه و منطقی باشند. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که دانستن آنها می تواند به شما در مشخص کردن اهداف کاهش وزن کمک کند.
اگر واقع بینانه نگاه کنیم متوجه می شویم که داشتن یک هدف مشخص و منطقی برای لاغر شدن می تواند در حفظ تمرکز و انگیزه به شما کمک کند. فراموش نکنید که یک برنامه یا رژیم غذایی لاغریِ خوب، برنامه ای است که شما را به سمت داشتن یک سبک زندگی سالم سوق دهد.
البته نمی توان گفت که داشتن هر نوع هدفی برای لاغر شدن می تواند مفید باشد. اهداف کاهش وزنِ غیر واقع بینانه و فشرده ( مثلا کم کردن 5 کیلوگرم در هفته ) می توانند باعث تضعیف تلاش های شما شده و شما را ناامید کنند و یا حتی ممکن است سلامت شما را به خطر بیاندازند.
داشتن رویاهای بزرگ هیچ اشکالی ندارد اما به یاد داشته باشید که اهداف شما باید هوشمندانه و منطقی باشند. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که دانستن آنها می تواند به شما در مشخص کردن اهداف کاهش وزن کمک کند.
 
اهداف هوشمندانه داشته باشید
زمانی که برنامه ریزی می کنید تمام جزئیات را به دقت بنویسید. کی و کجا برنامه تان را انجام می دهید؟ برای شروع به چه چیزهایی نیاز دارید؟ چگونه (به عنوان مثال) یک برنامه پیاده روی را به برنامه هفتگی خود اضافه کنید؟ جواب دادن به سوالاتی مانند اینها می تواند به شما در پیشبرد اهدافتان کمک کند.
 
اهدافتان باید قابل اندازه گیری باشند
به عنوان مثال روزانه چه مقدار می خواهید پیاده روی کنید؟ ورزش شما چقدر طول می کشد؟ چند روز در هفته ورزش خواهید کرد؟
 
جواب این سوالات و سوالات مشابه را مشخص کرده و میزان پیشرفت خودتان را یادداشت کنید
هر هفته نتایج به دست آمده را بررسی کنید و نسبت به هفته های قبل مقایسه کنید. آیا شما توانسته اید به اهدافی که برای این هفته مشخص کرده بودید دست پیدا کنید؟ برنامه و اهدافتان را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را مشخص کنید. بر مبنای نتایج به دست آمده برای هفته ی بعد برنامه ریزی و هدف گذاری جدید انجام دهید.

بر روی مواردی تمرکز کنید که در دسترس هستند و به خودتان مربوط می شوند
اهداف را با توجه به توانایی ها و محدودیت های خود تعیین کنید. تناسب اندام، سلامت جسمانی، وقت آزاد و محدودیت های جامعه و میزان انگیزه ی واقعی و منطقی خود را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا اهدافی واقع بینانه تر داشته باشید.
شاید معقول ترین و بهترین هدف برای لاغر شدن، کم کردن 0.5 تا 1 کیلوگرم در هفته باشد.
 
برنامه زمانی دقیقی داشته باشید
زمان بندی بسیار مهم است. می توان گفت رمز موفقیت یک رژیم غذایی و برنامه ی لاغری موفق در زمان بندی خوب آن نهفته است. تاریخ شروع قطعی برنامه کاهش وزن خود را مشخص کنید و دقیقا طبق همان زمانبندی کار خود را شروع کنید. مطمئن شوید که تمام فعالیت های روزانه خود را مانند مدرسه، کار، تعطیلات و ... در نظر گرفته اید. ممکن است مجبور شوید که قبل از شروع برنامه لاغریخود دست به یک سری تغییرات در ساعات کاری و زندگی روزمره تان بزنید.
اهداف خود را به دو دسته ی اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند مدت تقسیم کنید و هر دو را به طور کامل و واضح مشخص کنید. اهداف کوتاه مدت می توانند شما را مجبور کنند که برنامه روزانه را رعایت کنید و اهداف بلند مدت می توانند به شما انگیزه بدهند. در واقع اهداف کوتاه مدت مانند پله هایی هستند که شما را به اهداف بلند مدتتان می رسانند.
 
بر روی فرایند تمرکز داشته باشید
بر روی فرایند انجام برنامه تمرکز کنید نه بر روی هدف نهایی آن. به عنوان مثال انجام سه روز ورزش در هفته فرایند انجام برنامه است اما وزن مثلا 75 کیلوگرم هدف نهایی شماست. سعی کنید تمرکز خود را بر روی سه روز ورزش در هفته قرار دهید. این کار باعث می شود که رفتارها و عادت های روزانه خود را به تدریج اصلاح کنید. این کار کلید اصلی کاهش وزن به شمار می رود.

برای شکست ها و موانع برنامه ریزی بکنید
شکست، بخش طبیعی زندگی هر فردیست و هر کسی که در حال حاضر موفق است به احتمال زیاد زمانی با شکست ها و موانع زیادی رو به رو شده است و آنها را از پیش رو برداشته است. سعی کنید این موانع بالقوه (مانند یک وعده غذایی در یک رستوران و یا مهمانی) را پیش بینی کنید و برای مقابله با آنها استراتژی داشته باشید.
 
 
در صورت نیاز اهداف خود را مجددا ارزیابی و تنظیم کنید
خود را برای تغییر در برنامه هایتان آماده کنید. اگر اهداف اولیه ی خود را کوچک انتخاب کنید ممکن است در این زمینه با چالش کمتری مواجه شوید. به هر حال هر زمان لازم بود می توانید برنامه خود را به شکلی بهتر و شیوه ای درست تر برای لاغر شدن تغییر دهید.
 
 

کلینیک لاغری



:: برچسب‌ها: کلینیک لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا

 

داشتن رویاهای بزرگ هیچ اشکالی ندارد اما به یاد داشته باشید که اهداف شما باید هوشمندانه و منطقی باشند. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که دانستن آنها می تواند به شما در مشخص کردن اهداف کاهش وزن کمک کند.
اگر واقع بینانه نگاه کنیم متوجه می شویم که داشتن یک هدف مشخص و منطقی برای لاغر شدن می تواند در حفظ تمرکز و انگیزه به شما کمک کند. فراموش نکنید که یک برنامه یا رژیم غذایی لاغریِ خوب، برنامه ای است که شما را به سمت داشتن یک سبک زندگی سالم سوق دهد.
البته نمی توان گفت که داشتن هر نوع هدفی برای لاغر شدن می تواند مفید باشد. اهداف کاهش وزنِ غیر واقع بینانه و فشرده ( مثلا کم کردن 5 کیلوگرم در هفته ) می توانند باعث تضعیف تلاش های شما شده و شما را ناامید کنند و یا حتی ممکن است سلامت شما را به خطر بیاندازند.
داشتن رویاهای بزرگ هیچ اشکالی ندارد اما به یاد داشته باشید که اهداف شما باید هوشمندانه و منطقی باشند. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که دانستن آنها می تواند به شما در مشخص کردن اهداف کاهش وزن کمک کند.
 
اهداف هوشمندانه داشته باشید
زمانی که برنامه ریزی می کنید تمام جزئیات را به دقت بنویسید. کی و کجا برنامه تان را انجام می دهید؟ برای شروع به چه چیزهایی نیاز دارید؟ چگونه (به عنوان مثال) یک برنامه پیاده روی را به برنامه هفتگی خود اضافه کنید؟ جواب دادن به سوالاتی مانند اینها می تواند به شما در پیشبرد اهدافتان کمک کند.
 
اهدافتان باید قابل اندازه گیری باشند
به عنوان مثال روزانه چه مقدار می خواهید پیاده روی کنید؟ ورزش شما چقدر طول می کشد؟ چند روز در هفته ورزش خواهید کرد؟
 
جواب این سوالات و سوالات مشابه را مشخص کرده و میزان پیشرفت خودتان را یادداشت کنید
هر هفته نتایج به دست آمده را بررسی کنید و نسبت به هفته های قبل مقایسه کنید. آیا شما توانسته اید به اهدافی که برای این هفته مشخص کرده بودید دست پیدا کنید؟ برنامه و اهدافتان را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را مشخص کنید. بر مبنای نتایج به دست آمده برای هفته ی بعد برنامه ریزی و هدف گذاری جدید انجام دهید.

بر روی مواردی تمرکز کنید که در دسترس هستند و به خودتان مربوط می شوند
اهداف را با توجه به توانایی ها و محدودیت های خود تعیین کنید. تناسب اندام، سلامت جسمانی، وقت آزاد و محدودیت های جامعه و میزان انگیزه ی واقعی و منطقی خود را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا اهدافی واقع بینانه تر داشته باشید.
شاید معقول ترین و بهترین هدف برای لاغر شدن، کم کردن 0.5 تا 1 کیلوگرم در هفته باشد.
 
برنامه زمانی دقیقی داشته باشید
زمان بندی بسیار مهم است. می توان گفت رمز موفقیت یک رژیم غذایی و برنامه ی لاغری موفق در زمان بندی خوب آن نهفته است. تاریخ شروع قطعی برنامه کاهش وزن خود را مشخص کنید و دقیقا طبق همان زمانبندی کار خود را شروع کنید. مطمئن شوید که تمام فعالیت های روزانه خود را مانند مدرسه، کار، تعطیلات و ... در نظر گرفته اید. ممکن است مجبور شوید که قبل از شروع برنامه لاغریخود دست به یک سری تغییرات در ساعات کاری و زندگی روزمره تان بزنید.
اهداف خود را به دو دسته ی اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند مدت تقسیم کنید و هر دو را به طور کامل و واضح مشخص کنید. اهداف کوتاه مدت می توانند شما را مجبور کنند که برنامه روزانه را رعایت کنید و اهداف بلند مدت می توانند به شما انگیزه بدهند. در واقع اهداف کوتاه مدت مانند پله هایی هستند که شما را به اهداف بلند مدتتان می رسانند.
 
بر روی فرایند تمرکز داشته باشید
بر روی فرایند انجام برنامه تمرکز کنید نه بر روی هدف نهایی آن. به عنوان مثال انجام سه روز ورزش در هفته فرایند انجام برنامه است اما وزن مثلا 75 کیلوگرم هدف نهایی شماست. سعی کنید تمرکز خود را بر روی سه روز ورزش در هفته قرار دهید. این کار باعث می شود که رفتارها و عادت های روزانه خود را به تدریج اصلاح کنید. این کار کلید اصلی کاهش وزن به شمار می رود.

برای شکست ها و موانع برنامه ریزی بکنید
شکست، بخش طبیعی زندگی هر فردیست و هر کسی که در حال حاضر موفق است به احتمال زیاد زمانی با شکست ها و موانع زیادی رو به رو شده است و آنها را از پیش رو برداشته است. سعی کنید این موانع بالقوه (مانند یک وعده غذایی در یک رستوران و یا مهمانی) را پیش بینی کنید و برای مقابله با آنها استراتژی داشته باشید.
 
 
در صورت نیاز اهداف خود را مجددا ارزیابی و تنظیم کنید
خود را برای تغییر در برنامه هایتان آماده کنید. اگر اهداف اولیه ی خود را کوچک انتخاب کنید ممکن است در این زمینه با چالش کمتری مواجه شوید. به هر حال هر زمان لازم بود می توانید برنامه خود را به شکلی بهتر و شیوه ای درست تر برای لاغر شدن تغییر دهید.
 
 

کلینیک لاغری



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا
یکی از آزار دهنده ترین مسائل، موهای زاید است که گاهی احساس می کنیم هیچ وقت از شر آنها خلاص نمی شویم. اما لیزر موهای زائد یکی از روش های قابل اطمینان است که می تواند موهایتان را به طور دائم از بین ببرد. تنها باید توجه داشته باشید که برای اصلاح موها پیش و پس از لیزر نباید از واکس، دئودورانت و عطر استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که لیزر در جلسه ی اول معجزه نمی کند باید حداقل سه ماه از لیزر درمانی بگذرد تا نتایج خوبی حاصل شود.

بسیاری از افراد شاغل، فرصت کافی برای اصلاح موهای زائد با ژیلت یا واکس را ندارند، از طرف دیگر دوست ندارند زمان کوتاهی پس از اصلاح دوباره شاهد موهای زائد بر روی بدن خود باشند. یکی از آزار دهنده ترین مسائل همین موهای زائد است که گاهی احساس می کنیم هیچ وقت از شر آنها خلاص نمی شویم. اما اگر به دنبال یک راه حل دائمی هستید تا موهای زائد خود را از بین ببرید، لیزر یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

چگونگی عملکرد لیزر

  1. نور لیزر زمانی که از پوست عبور می کند، به گرما تبدیل می شود.
  2. گرما توسط رنگدانه های تیره ی پوست (ملانین) که در فولیکول ها وجود دارند، جذب می شوند.
  3. گرما به فولیکول های مو آسیب می رساند و رشد آنها را متوقف می کند.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

اگرچه از بین بردن موهای زائد با روش لیزر درمانی بسیار نتیجه بخش است، اما موهای زائد پس از فقط یک جلسه درمان از بین نمی روند. هر تار مو دارای سه مرحله رشد است ولی تنها در فاز رشد فعال است که تراکم ملانین در آن به اندازه ای است، که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند.


معمولا موها در فازهای رشد متفاوت هستند ولی همیشه مقداری از موها در فاز خواب (نهفته) می باشند، در این حالت موها فاقد ملانین یا رنگدانه می باشند. زمانی که این موها وارد فاز رشد شود، دارای رنگدانه یا ملانین می شوند. از آنجا که لیزر مو، فقط موهای رنگدانه دار (در فاز رشد) را تحت تاثیر قرار می دهد، در هر جلسه از درمان فقط یک سوم از موها که در این فاز قرار دارند، ازبین می روند.


بنابراین جلسات درمانی باید هر چند وقت یکبار تکرار شود تا به مرور تمام موها را که در زمان های مختلف وارد فاز رشد می شوند، از بین ببرد. به همین دلیل ۴ تا ۶ جلسه برای رفع موهای زائد به فواصل ۴ هفته لازم است تا تقریبا همه ی موهای زائد از بین بروند. البته گاهی درمان باید دفعات بیشتری تکرار شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.


عوامل موثر بر تعداد جلسات لیزر موهای زائد:

- قسمتی از بدن که قرار است تحت لیزر درمانی قرار گیرد.

- نوع پوست و مو

-سن

- میزان تراکم موها

- جنسیت


زمان ریزش مو بعد از لیزر موهای زائد

اولین اثر لیزر دو هفته بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد مشخص می شود و قبل از آن هیچ اثری بر روی موها قابل مشاهده نیست، ممکن است رشد موهای لیزر شده ۱ الی ۲ هفته بعد از لیزر درمانی ادامه پیدا کند و سپس بریزد. ممکن است یک هفته بعد از انجام درمان موها همراه با شفت آن از پوست به سمت خارج رانده شوند و این احتمال وجود دارد که فرد به اشتباه تصورکند رشد موها افزایش یافته است . شاید این مسئله در قسمتهایی که موهای ضخیم دارید، بیشتر جلب توجه ‌کند.


بعداز گذشت دو هفته مو های لیزر شده شروع به ریزش کرده و بعداز اینکه دوباره رشد کردند نسبت به قبل سست تر و نازک تر می شوند، رشد موها نیز کم می شود و هر بار که لیزر موهای زائد تکرار می شود به موازات آن تراکم موها نیز کمتر میشود تا اینکه بالاخره اکثر موههای زائد ( ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ) از بین می روند.

بعد از تعداد جلسات مورد نیاز لیزر، نتیجه تا چه زمانی ماندگار است؟

معمولا بعد از ۴ تا ۶ جلسه لیزر با کاهش شدید تعداد موها و همچنین کاهش شدید رشد موها بر مى خوریم. اگر فرد مشکل هورمونى نداشته باشد، معمولا نیاز به مراجعه دوباره ندارد، ولى افرادى که دچار تنبلى تخمدانها هستند، ممکن است نیاز به تکرار دوباره لیزر، در حد سالى یک تا دوبار داشته باشند. البته موارد ذکر شده مربوط به لیزر موهاى صورت است و در مورد بدن معمولا لیزر موها پس از پایان دوره درمان نیاز به تکرار نیست و فرد براى همیشه از موهاى زائد رها می شود.

 

 

4- در اولین ملاقات، پزشک یک تست لیزری بر روی قسمتی از بدن شما انجام می دهد.
واقعیت این است که همه ی پوست ها عکس العمل یکسانی به لیزر نشان نمی دهند. مشکلات رنگدانه ای، بی رنگ شدن پوست و زخم از جمله مواردیست که ممکن است بر روی برخی از پوست ها ایجاد شود. به همین دلیل تست لیزری بر روی قسمتی از پوست می تواند مفید باشد.

5- نباید انتظار داشته باشید که تنها پس از یک جلسه درمان، پوست شما کاملا صاف شود.
بسیاری از افراد انتظار دارند پس از جلسه ی اول درمان، شاهد نتایج چشمگیری از صاف شدن پوست خود باشند، اما چنین چیزی ممکن نیست. برای مشاهده ی نتایج دقیق به پنج تا شش جلسه لیزر درمانی نیاز است.

6- هر جلسه 20 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.
مدت زمان هر جلسه به مکانی که تحت لیزر است، بستگی دارد. زیر بغل و خط بیکینی به سرعت درمان می شود، اما نواحی دیگری چون پا و کمر به زمان بیشتری نیاز دارد.

7- لیزر موهای زائد اطراف چشم خطرناک است.
صرف نظر از نقطه ای که تحت لیزر است، اپراتور به شما عینکی می دهد که باید آن را در طول درمان به چشم ها بزنید. لیزر موهای اطراف چشم بسیار خطرناک است و ممکن است به آنها آسیب برساند.

8- اگر می خواهید نتیجه بگیرید باید در لیزر درمانی مصر باشید.
فولیکول موهای شما به چرخه ی رشد خود ادامه می دهند. افرادی بهترین نتیجه را می گیرند که هر 4 تا 6 هفته یک بار به جلسات لیزر درمانی می روند تا فولیکول های مو را کاملا از بین ببرند.

9- نتایج قطعی پس از سه ماه حاصل می شود.
در اوایل جلسات درمانی ممکن است هیچ نتایجی برای شما حاصل نشود، اما تقریبا پس از سه ماه درمان نتایج قابل چشمگیری مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد برنافیت: آیا کندن موهای بدن با موچین مضر است؟

10- لیزر برخی از انواع پوست ها و موها سخت است اما غیر ممکن نیست.
فولیکول های تیره ی مو به راحتی قابل درمان هستند، چرا که لیزر رنگدانه ها را مورد هدف قرار می دهد. به همین دلیل است که لیزر موهای خاکستری، سفید، بلوند و قرمز کمی سخت است. البته نه بدان معنا که غیر ممکن باشد.

11- پس از جلسات درمانی از ضد آفتاب استفاده کنید.
به طور کلی همه باید از ضد آفتاب استفاده کنند، قطعا پس از درمان نیز که پوست بسیار حساس است، ضد آفتاب ضروری به نظر می رسد.

12- از مصرف عطر، دئودورانت و دوش آب داغ بپرهیزید.
24 تا 48 ساعت پس از درمان، اجازه ی استفاده از عطر و دئودورانت و تا یک هفته پس از آن اجازه ی استفاده از حمام آب داغ را ندارید.

13- آیا لیزر درمانی روش قابل اطمینانی است؟
لیزر موهای زائد اگر توسط یک متخصص پوست و در مطب انجام شود، روش کاملا قابل اطمینانی است و موجب کاهش دائمی موها در مدتی کوتاه می شود.



:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا

علت عدم نتیجه مناسب ، برگشت مو بعد از لیزر ، عدم جواب دهی لیزر موهای زائد :
یکی از سوالاتی که روزانه سهم بالایی از تماس ها در مجموعه سایت های علمی – زیبایی ام بی MB / را به خود اختصاص داده است.
جواب دهی نامناسب و به اصطلاح برگشت مو بعد از لیزر موهای زائد است .
- سوالات شما : 
1- م.ح از شهران :من بعد از 12 جلسه لیزر آی پی ال در بیمارستان رازی برگشت موی کامل داشتم ، در ضمن دارای اختلال هورمونی هستم ولی الان تحت نظر دکتر غدد هستم:

جواب متخصص پوست کلینیک ام .بی :
در زمان انجام لیزر موهای زاِئد با هر دستگاهی حتی دایود والکساندرایت اگر اختلالات هرمنی و حتی تیروئدی همزمان با انجام لیزر بر طرف نشودامکان برگشت مو بعداز لیزر بسیار بالا می باشد ;همچنین تعداد جلسات لیزر فرد متفاوت است و امکان دارد حتی بعد از 6جلسه کامل و منظم تنها 60 در صد از مو ها از بین برود.

2-ش . د از مشهد:من 6جلسه لیزر دایود انجام دادم و نتیجش خیلی عالی بود ولی بعد از 5ماه مو های نازک در آمد و خیلی این مسئله ناراحت کننده اس.

جواب متخصص پوست کلینیک ام .بی:
بعد از یک دوره کامل لیزر مو های زائد ،3-6یا 6-10 جلسه بعد از یک زمان 3الی 12ماهه (کاملا بستگی به خصوصیات ژنتیکی و وضعیت هورمونی هر فرد دارد)نیاز به شارژمی باشد ،موی نازک و یا از بین رفتن موها تا 70 در صد نشانگر نتیجه مطلوب از لیزر است .

پیشنهاد و توصیه های متخصص پوست کلینیک ام.بی به افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام دهند :
1- بعد از دوران بلوغ حتما به صورت سالانه وضعیت پریود،تیروئید و هرمون های خانم ها باید مورد بررسی قرار بگیرد ،زیرا اختلالات هرمون موثر موجب تاخیردرجواب دهی لیزر موهای زائد آی پی ال دایود و الکساندرایت می شود.
2- لیزر مو های زائد برا ی آقایان زیاد جواب دهی مناسبی ندارد ،چرا که هرمون تسترول موجب برگشت موها میشود که در خانم ها اگروجود داشته باشد اختلال هرمونی خوانده میشود.
3- هرگز هنگامی که لیزر موهای زائد را با یک دستگاه نظیر لیزر آی پی ال یا دایود یا الکساندرایت شروع می کنید بعد از یک جلسه از دستگاه لیزری که در مان مو های زائد را شروع کرده اید تغییر ندهید ،3جلسه آ پی ال اس اچ آر و 3 جلسه الکساندرایت فقط موجب مقاوم شدن مو های زائد می شود .
4- هیچوقت مو های کُرکی را بالیزر تحریک نکنید ،متاسفانه در سال های اخیر ،سود جویان تنها با اطلاعات اندک وبا کسب پول این مسئله را عادی جلوه دادند ولی به هیچ عنوان لیزر مناسب نیستند چرا که لیزر موهای کرکی را تحریک کرده موجب ضخیم شدن آن ها میشود.
5- از نظر جواب دهی لیزر جهت رفع مو های زائد به لیزر اس اچ آر shr،لیزر دایود Diod،لیزر الکساندرایت Alex حتی روی نواحی مختلف نظیر بینی وصورت نتایج مختلفی دارند ،یعنی اگر از لیزر ناحیه پا نتیجه خوبی گرفته اید این بدان معنی نیست که لیزر صورت نیز دقیقا نتیجه ای نظیر لیزر مو های پای شما به همراه دارد 
جالب تر اینکه حتی لیزر مو های زائد روی دو خواهر هم نتایج مختلفی دارد.

همان گونه که ملاحظه فرمودین لیزر مو های زاید برخلاف تصور عامه مردم و آنچه این روز ها میبینیم در جامعه فرآیندی تخصصی ترین خدمات فروش دستگاه لیزر دایود،دستگاه لیزر الکساندرایت و سایر سیستم های لیزر را دارا می باشد 
پزشکان و علاقه مندان می توانند جهت درمان و خرید دستگاه های زیبایی و همچنین لیزر و آموزش تخصصی با واحد فروش ودرمان این مجموعه ها در شهر خود تماس بگیرند.

 لیزر موهای زائد



:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد